joi, 4 iunie 2009

Prostii

Ieri ma gandeam...cu mintea mea creata...ca as face o prostie, asa...sa am la ce sa ma gandesc, altceva decat chestiile zilnice...
Azi, ghici ce?! Am facut o prostie, fara sa vreau "constient"...asa ca am ajuns la concluzia ca in domeniul prostiilor I am za best...e de ajuns sa ma gandesc ca as vea sa fac una si pac tac se intampla...
Ma intreb daca merge doar in domeniul asta???
Anyway...daca intra cineva pe aici...care se simte vizat...sa stii ca nu am vrut, a fost un impuls, o prostie, cum ziceam mai sus....si cel mai grav...nu m-am putut controla. Asta e, se pare ca maturizarea nu e de mine.
A...si inca o chestie...tot in legatura cu prostia asta...daca intra cineva pe aici care simte, stie sau banuieste ca am mintit...asa e, si imi cer scuze din nou...nu m-am putut abtine...

4 comentarii:

Cougar spunea...

e, hai.

serendipity spunea...

e, hai...daca asta-mi "fata" mintea momentan...

Anonim spunea...

e bine ca faci ceva
dupa aia iti asumi responsabilitatea

serendipity spunea...

monique...te doare degetele sa te iscalesti? :))
cougar...trebuie sa recunosc ca esti destul de "istet" ;)