marți, 9 iunie 2009

Dau cu banul si vad ce iese...

Simt acut nevoia de schimbare...asa nu se mai poate...nu ma intrebati de ce (nici eu nu stiu), dar am un feeling ca iar voi face ceva. E foarte amuzant daca stau bine si ma gandesc, de fiecare data cand am avut starea asta s-a intamplat cate ceva sa ma dea peste cap :)) Oare acum ce va fi? Ceva ceva demersuri am facut si eu, ca nu pot lasa lucrurile chiar in seama planetelor :D
So:
Pe plan personal mi-am dat eu un ragaz pana la sfarsitul lunii (aici e cel mai greu), Profesional...primesc un raspuns tot pana la sfarsitul lunii
Fizic...dupa cum am zis imi revin incet incet...m-am saturat de "fosta-i lele cat ai fost"..I will be back :D
In general...as vrea sa plec undeva unde sa nu ma cunoasca nimeni (eventual sa-mi schimb si numele) si sa o iau de la capat (dar bineinteles ca mai am si facultatea de care M-AM SATURAT).

Cam astea ar fi...daca dispar intr-o zi de tot de pe aici si de pe unde ma cunoasteti...sa stiti ca am dat cu banul si a iesit ce trebuia:))



sR

4 comentarii:

monique spunea...

Tu si cand te intorci de la mare esti pesimista?Wtf??? da-ti doua palme, sau iti dau eu!

serendipity spunea...

cred ca tu esti aia nebuna...daca citesti mai bine ai sa vezi ca e un ton optimist...si "wtf"?!?!?!? de unde le scoti draga? :)))

Andreea F spunea...

Daca pleci vreau sa vin cu tine /// Daca pleci ia-ma si pe mine ... te-ar lasa inima sa ma lasi singura ???:((
Si stii oricum chiar daca nu ma iei tu ... vin singura ...:D
O sa fie bine , ai sa vezi

serendipity spunea...

stiu ca n-as putea sa scap vreodata de tine...nu ca as vrea...cine mai imi da una dupa cap cand fac prostii...cum sa raman fara vocea constiintei? :))