luni, 15 iunie 2009

Disfunctionalitati

...mda, nici nu stiu daca am scris bine titlul....si mi-e lene sa verific

...sunt prea credincioasa: de fiecare data cand cineva imi da o palma ma intorc dupa inca una
...sunt prea naiva: imi dau degetul, si mana, si capul daca imi cere cineva, imi mai ramane fundul pentru sutul de final
...sunt prea optimista: am mereu proasta impresie ca pot ajuta oameni cand de fapt eu sunt cea ajutata cu un pas in fata catre o sina de tren
...sunt prea puerila: m-am jucat cu focul de atatea ori, m-am ars de atatea ori dar simt acelasi impuls sa intru iar in joc cum simt pisicile cand vad un soricel...
...sunt prea indragostita: nu de cineva anume, de tot si toti ce ma inconjoara, va dati seama de cate ori sufar din dragoste?
...sunt prea saritoare: "...te rog lasa-ma pe mine sa raspund pentru ce faci, imi place la nebunie, sunt dependenta de pumnii, picioarele si dispretul celor din jur"
...sunt prea ganditoare: 1+1..s-ar putea..cred ca ar face...2...sau poate nu...sa ma gandesc..
...sunt prea mincinoasa: s-ar putea sa nu stiu cum ma cheama daca ma intrebi
...in minciuna mea sunt prea sincera: n-am reusit sa mint niciodata cand e vorba de ce simt

(to be continued)

sR

Niciun comentariu: