luni, 15 iunie 2009

Ciudatenii

...cel mai greu imi e sa realizez ca oamenii care ma inconjoara nu ma cunosc...deloc. am avut impresia intotdeauna ca joc doar un rol in diferite circumstante. am ajuns la un dosar impresionant de roluri...la care cu cat ma gandesc mai mult...cu atat ma intristez, cu cat creste...cu atat simt ca ma pierd pe mine...la dracu cu toata filozofia pe are am invatat-o ca sa intru la o facultate pe care am detestat-o din primul an!!!
...ma gandesc la mama...mama nu are nici cea ma vaga idee cine sunt eu...nu ca si-ar fi dat interesul...pentru ea sunt fiica cea mare...un exemplu pentru cea mica si toate progeniturile familiei...n-a avut niciodata incredere ca am sa reusesc singura, nu mi-a sustinut nici o idee si niciodata nu a fost dispusa sa ma asculte...desi pentru asta nu pot sa o invinovatesc prea mult...nu i-as fi zis nimic.
....sora mea...aparent un om dintr-o bucata, dura, cu pareri si idei fixe...mult prea fixe sa ajungem vreodata la un punct comun...suntem ca apa si focul...poate de aia ne iubim asa mult...poate de aia suntem dependente una de alta...amandoua suntem in echilibru...dar atat...ei i-ar fi frica sa ma cunoasca...
...restul lumii...prietenii...amicii..fiecare cunosc o partcica din mine, minuscula...fiecare a fost martor la un moment dat la un anumit eveniment din viata mea patetic de dramatica...multi nu ma suporta...dar ceva ii atrage...nu stiu exact ce...poate de prea multe ori am fost omul potrivit la locul potrivit...unii sunt dependenti de mine, de ceea ce fac, de ceea ce zic....de asa zisul foarte cunoscutul meu "curaj"(eu l-as numi nebunie sau inconstienta)...iar pentru restul...sunt doar o prezenta mereu vesela si dipusa sa asculte...
...cine sunt eu? as da tot ce am sa aflu...nu vad in mine nici o sclipire...nici o aderenta spre ceva...nu prea excelez in nimic...nici macar nu sunt "cea mai frumoasa" sau "cea mai urata"...a ba da...o data, un tip care isi pusese cutitul la gatul meu mi-a zis (si nu stiu de ce...nu cred ca am sa uit vreodata).."nu esti cea mai frumosa fata pe care am vazut-o...dar esti cea mai draguta!"...adica, da...de tot rasul...si pe mine m-a enervat cand a zis asta...oribil cuvant "draguta"
...un om care inseamna mult in viata mea, remus....imi zicea de multe ori sa fiu mai egoista...stateam si ma gandeam cam cum as putea sa ma transform in asa ceva...am facut multe chestii rele incecand sa devin asa...dar tot eu am suferit...

as mai scrie tone de randuri aici...dar altadata...


sR

2 comentarii:

Andreea F spunea...

Si care ar mai fii farmecul vietii daca ar cunoaste toti cum esti de fapt? Asa poti sa-i surprinzi pe altii ... cu lucruri pe care nici nu le banuiau despre tine.
Cat despre duritatea mea ... ma stii ca sunt tot timpul in defensiva si tin garda sus ... desi poate indepartez o parte din lume ... it keeps me safe...but i'll always be there for you...

serendipity spunea...

mi-as dori eu sa am macar o particica din genele tale :)) sa fiu macar un pic de tot safe...da cred ca le-ai luat tu pe toate...
...i know u will be there, as i will