miercuri, 24 iunie 2009

Just another game

Nu am crezut niciodata in zodii, destin si noroc, desi adeseori fac referire la ele...Mi-ar placea sa cred ca din cauza ca am multe alunite...sunt norocoasa, ca greselile facute sunt doar un joc al destinului, ca in functie de cum se aliniaza niste stele imi va fi bine sau rau. Bine....mie mi-a placut mult timp sa cred ca exista Mos Craciun, dupa aceea, tot eu am ajuns la concluzia ca suntem prea rai, noi oamenii, ca sa existe.
Azi, nu mai tin minte bine de ce, am cautat pe google "zodiac", am intrat pe prima pagina din lista si bineinteles mi-am cautat zodia. Hmm, un site destul de complex...imi cere si ora la care m-am nascut. O aflu repede de la mama si ma pun pe citit...sceptica si curioasa in acelasi timp...ce pot sti astia despre mine?!

Cu Copy/Paste:

Persoanei nascute la data 25.2.1986, ora 08:28, ii corespund urmatoarele zodii:

Dupa Zodiacul European:
- zodia Pesti (decada 1)
- ascendent in Taur

Dupa Zodiacul Chinezesc:
- zodia Tigru (de Foc)
- ascendent in Dragon

Dupa Zodiacul Indian: zodia Perla
Dupa Zodiacul Druidic: zodia Pin
Dupa Zodiacul Floral: zodia Orhidee

Si acum copy/paste:

Complex(sau doar cam prostut?!), întelegator, prietenos, nativul din zodia Pesti este un visator. Întâmpina greutati în a fi practic. Nativul din zodia Pesti este sensibil, impresionabil, comod, bonom si sociabil, modest(nu sunt nici cat negru sub unghie) si dispus sa se sacrifice pentru altii. Are mult umor.

Fantezia bogata a nativului Pesti îl face sa fie visator. El îi întelege foarte bine pe ceilalti si astfel poate iesi din situatii critice. Este foarte curajos(chiar trebuia sa scrie asta si aici?!) si îsi îndeplineste obligatiile cu constiinciozitate si la timp. Pe plan profesional, este un colaborator exceptional, care îi lasa cu placere pe altii sa comande(aa...ba nu).

Nativul din Pesti îsi intuieste slabiciunile. Uneori este prea secretos si are tendinta sa se retraga în lumea lui. Poate fi atras de droguri(mda...), de speculatii care pot duce la pagube.

Ascendent in Taur:

Pentru nativul cu Ascendent in Taur este foarte important sa isi creeze un mediu sigur si linistit, in care sa nu poata avea surprize neplacute. Iar când are un astfel de mediu (de obicei, caminul, care este pentru el un sanctuar), greu il convingi sa iasa din "bârlog".

Adeseori, nativul cu Ascendent in Taur este destul de plin de sine(n-as merge pana aici) si cât se poate de incapatânat, la fel ca nativul din zodia Taurului, dar constientizeaza mult mai greu aceste defecte.

In ceea ce priveste relatiile, nativul cu Ascendent în Taur este foarte pasional si are un apetit sexual deosebit. Este un partener de viata foarte pretentios, dar stie sa creeze un camin sigur si indestulat pentru persoana iubita.

Zodia Tigru din zodiacul chinezesc

Tigrul are o nestavilita pofta de viata si nu-i lipsesc mijloacele pentru a-si face parte. Averile îl lasa rece, dar se da în vânt dupa aventuri care îi pun puterile la încercare. Nimic nu îi poate sta în cale, nici situatiile neprevazute, nici pericolul.

Tigrul ia hotarâri în functie de impulsul de moment, ascultând mai mult glasul inimii decât pe cel al ratiunii. Entuziasmul sau neînfricat îi mobilizeaza pe cei din jur. Oamenii sunt gata sa-l urmeze pâna la capatul pamântului, numai ca sa fie partasi parte la visurile si proiectele lui ambitioase, prin care urmareste în primul rând sa evadeze din monotonia vietii de zi cu zi.

Aceasta extravaganta merge mâna în mâna cu nevoia Tigrului de a comanda: îi place sa fie ascultat fara crâcnire. Cei care îndraznesc sa-i conteste autoritatea ar face bine sa se pazeasca: risca sa încaseze zgârieturi urâte.

Excesiv în toate, comportamentul Tigrului tradeaza forta emotiilor ce îl anima: pasiunea si înversunarea fac parte din viata lui de zi cu zi. Când cineva încearca sa îl vâre în cusca, înnebuneste de furie si ragetele lui vor fi asurzitoare! (noroc ca nu-mi place sa tip)

Aventurier neobosit, Tigrul îsi construieste viata din întâmplarile si ocaziile care i se ivesc, profitând de fiecare sansa cu o îndrazneala aproape inconstienta. Din acest motiv, este imprevizibil si nu prea reuseste sa îi faca pe cei din jur sa se simta în siguranta.(asta sa fie cauza?!...)

Zodia Perla

Nativul zodiei Perla din zodiacul indian este o fire sensibila sub o aparenta de duritate(probabil...). Are mare nevoie de tandrete si ocrotire, dar, stiindu-se vulnerabil, îsi construieste o imagine de om puternic, sigur pe sine.

Pe plan profesional, nativul din zodia Perla este un bun executant si un subaltern(hai frate...ce tot o tin astia cu subalternu'...unde drak sa ma duc acum?!) disciplinat si constiincios. Îi place sa se perfectioneze continuu si sa devina expert în domeniul sau de activitate, ca sa nu fie nevoit sa apeleze la ajutorul nimanui.

Nativul din zodia Perla este un bun prieten, blând si întelegator. Este genul care asculta cu rabdare confesiunile prietenilor si le ofera sfaturi întelepte. Pe plan sentimental este un tovaras de viata ideal: sensibil, romantic, tandru. Viata alaturi de el va fi linistita si lipsita de suprize neplacute(fooaaartee gresit!!!).

Zodia Pin

Nativul din zodia Pin este foarte energic si activ, prudent si harnic. Este idealist(o da!!!), om de cuvant si pragmatic.

Pinului ii place sa fie inconjurat de oameni agreabili si stie sa-si faca viata frumoasa fara a deveni egoist. Atunci cand un nativ din zodia Pin o duce bine, va avea grija si de cei din jur.

Poate fi o companie foarte agreabila pentru prieteni, dar este destul de rezervat fata de necunoscuti.

Nativul din zodia Pin se indragosteste usor, dar pasiunea se stinge la fel de repede cum s-a aprins. Are tendinta sa renunte relativ usor si poate suferi multe dezamagiri in viata(...si cam ce-as putea face in legatura cu asta?!).

Dupa ce am citit tot...cu un efort de rabdare...m-am gandit ca ar fi mai amuzant sa colorez chestiile care mi se potrivesc...si a iesit ce se vede sus...cam asta sunt din ceea ce zic "astrele" :)))


sR

In caz ca-si arunca cineva ochii pe aici...albastru:comentariile mele si verde ce cred eu ca mi se potriveste...asa...in general ;)

2 comentarii:

cristina spunea...

eram sigură că eşti în peşti, după doar câteva cuvinte citite pe blogul tău :)
habar n-am, dar se pare că noi "ne simţim" unii pe alţii ...

serendipity spunea...

se pare ca da, "ne simtim"...pentru mine e chiar o placere sa "te citesc"...atat pe blog cat si pe forum
keep in touch ;)