luni, 18 mai 2009

M-as muta intr-o casa cu bulina rosie....

Nu ar fi cel mai tare pariu cu viata?!...va dati seama cata adrenalina...cand trece tramvaiul sau vre-un motor mai suparat?...cat ne-am pretui viata daca stim ca in orice moment poate sa-ti cada tavanul in cap....sau cat de plina de riscuri ar fi intentia sa asculti manele la maxim (vre-o melodie cu bas-ul mai puternic si te-ai dus!:D)....of valoarea mea...Ma simt nespus de fericita ca in apartamentul de deasupra sta un profesor de muzica...foarte de treaba...care in week-end-uri binevoieste sa ma incante de acolo de la el cu melodii rezonante si in ton cu numele strazii, in timp ce eu imi savurez tigara (...sau tigarile, depinde cat il tin degetele). Ma rog...ma gandeam la toate astea aseara...cand asteptam tramvaiul in apropierea unr cladiri una si una mai imbulinata :D
...oameni pe acolo? Da!...Copii pe acolo? Da!...m-am uitat la fetele lor si nici macar una nu era trista sau ingrijorata...stateau pe scaune vechi afara, in strada, urmarindu-si plozii...si discutand politica, fotbal sau ce a mai facut vecina...Mi s-a parut incredibil....era ultimul loc unde ti-ai fi dorit sa fi...si totusi cata bucurie!
...oare de cat ai nevoie sa fi fericit?


sR

Niciun comentariu: