vineri, 15 mai 2009

Lumea in care traim....

De vreo trei zile pe straduta mea se intampla lucruri ciudate...la starea de spirit momentana nu prea am dat importanta. Pana azi dimineata. Nu stiu daca e de ras sau de plans...da eu tot va zic :D

Marti dimineata ieseam din bloc...ma duceam la munca. La vreo doua blocuri distanta agitatie mare, salvare, lume...politie...ceea ce e ciudat intr-un cartier asa linistit, populat in general de oameni cu varste onorabile. Am trecut fara sa dau importanta. A doua zi la fel, aceeasi salvare, acelasi sofer care de data asta atipise in masina...mai putina lume ce-i drept si o tanti blonda, la vreo treizeci si ceva de ani, tipa isteric la un telefon...

Toate bune si frumoase...pana aseara cand rupta de oboseala, fara chef de nimic, intru iar pe straduta mea...De data asta mai multa lume in negru...nu mai era salvare, era doar politia si niste oameni ai strazii. M-am gandit "...cred ca a murit", si destul de intristata de gand am decis sa nu ma uit in acea directie si sa merg mai departe. Trecand pe langa grup, am auzit o conversatie foarte "interesanta":

"...da frate, vino aici pe Mozart ca e de bine!...da, l-am vazut pe popa ala care-l cunosti. Nu frate nu i-am zis da ia-i si pe ei si hai incoace...au de unde sa dea..."

Cam atat am surprins din conversatie...m-am oprit putin, mirata de tonul prea vesel pentru adunarea respectiva si m-am uitat la persoana respectiva. Era un vechi "cunoscut", un om al strazii care isi face veacul pe acolo, arata la fel ca intotdeauna...sa-i plangi de mila. A durat vreo doua secunde pana sa-mi dau seama ce a insemnat practic conversatia aia...Nu m-am putut abtine sa nu rad...ma uitam la el, el la mine cu o fata satisfacuta de parca a incheiat cea mai tare afacere din viata lui...

Intr-un final mi-am dat seama ca stateam in mijlocul strazii...ca locul meu nu era cu oamenii din fata, asa ca am mers spre casa...gandindu-ma inevitabil la bande de cersetori cu abilitati de spion...la saracul popa care e urmarit pana la locul pomanei...si la tot felul de chestii haioase legate de "mafia cersetorilor" :))


...si la ora aceasta mi se pare amuzant, desi nu cred ca ar trebui sa fie, nu?!



sR

Niciun comentariu: