duminică, 17 mai 2009

Daca nu imi taie cineva picioarele...o fac singura


ancuta_b: ce-ai facut

ancuta_b: ce-i cu status-ul ala?????Culoare text

drak: ...am plecat

ancuta_b: de ce? esti nebuna!!!???

drak: ti-am zis ca nu mai puteam sta...oricat m-ar fi rugat...oricat as fi inchis ochii sau cat de repede as fi uitat,

ancuta_b: i-ai szis?

ancuta_b: doamneee ce-o fi in capul tau?

drak: nu i-am zis ce s-a intamplat exact...dar cred ca si-a dat seama...ma cun asa de bine...si oricum cred ca si lui ii era frica sa zica cu voce tare...imi vine sa urlu..

drak:

ancuta_b: pai de ce ai plecat, ce motive puteai sa-i zici? tu nu esti normala AVEAI TOT CE ITI PUTEAI DORI!!!!

drak: ba nu aveam...ceva lipsea...si se simtea foarte tare...poate obisnuinta, poate monotonia...poate dupa ce descoper un om...a trecut si criozitatea si noutatea...desi eu il iubesc...nu ma astept ca mintea aia inginereasca a ta sa inteleaga

drak:

ancuta_b: tu nu mai ai scapare!!! la draq cu toata vorbaria ta ca tot ce vrei e fericire, iti dai singura in cap si poate eu nu inteleg da' cine te mai intelege pe tine????

ancuta_b:

drak: nu mai pot vb...oricum am sa plec...o perioada...unde sa nu ma stie nimeni...poate am o reveltie si imi revin..

ancuta_b: unde?




2 comentarii:

ancu spunea...

tanti!!!e frumos sa lasi asa fara final?si unde e veselia aia de care ziceai cred ca prin al-II-lea post? vezi cum sucesti tu lumea asta?! da una peste alta sa vezi cati prieteni o sa-mi fac ca mi-ai pus id-ul pe blog:))
pup ametita ce esti!

serendipity spunea...

iar te-ai trezit cu fata la perna???...nu mai are rost...sau nu mai avea rost sa mai scriu nimic...si am rezolvat si cu id-ul tau :P