luni, 27 iulie 2009

M-am trezit...

...sa scriu.

Nu stiu despre ce, poate despre cat sunt de norocoasa. Da, azi, desi e abia dimineata, va fi o zi buna.

Sunt o norocoasa. De ce? pai, in primul rand am foarte, foarte multe alunite (nu pistrui, alunite!!!), si nu mai tin minte cine mi-a zis ca oamenii care au alunite sunt norocosi. Asa ca, vara asta, ignorand total sfatul medicului, am plecat sa fac bai de soare...nu de alta...dar norocul alunitelor se cam uzase. Acum ca am capatat cateva noi, ferea!!!

Sunt norocoasa ca l-am avut 22 de ani pe tata. Ca am furat de la el bucuria de a trai. Ca m-a invatat sa rad indiferent cat de neagra e situatia, sa gasesc un motiv de bucurie in orice si sa nu uit niciodata ca totul se rezolva. Sunt atat de norocoasa ca m-a invatat sa pescuiesc, sa am rabdare, ca m-a invatat colinde ardelenesti, ca m-a invatat sa schimb intrerupatoare si prize, ca m-a invatat sa nu iubesc materialul. Sunt norocoasa pentru noptile pierdute ascultand-ul, cu vocea lui calma, de ardelean, povestind intamplari din viata lui, lectii pretioase de viata si multe, multe bancuri(despre ardeleni)! :))
Sunt norocoasa ca timp de 22 de ani mi-a repetat : "Cand te apuci de ceva, sa nu fi niciodata mediocra, ori nu esti buna si lasi deoparte ce faci, ori esti cea mai buna!".

Sunt norocoasa pentru oamenii care tin cu incapatanare sa stea in preajma mea, care imi suporta toate toanele si nu pun prea multe intrebari.

Sunt norocoasa ca oamenii pe care i-am facut sa sufere si carora le-am gresit m-au iertat, ca am gasit puterea de a cere iertare.

Sunt norocoasa ca iubesc si sunt iubita, chiar daca de multe ori uit asta, chiar daca ma sperie, chiar daca mai usor ar fi sa fug de responsabilitati. Sunt norocoasa pentru simplitatea iubirii mele, pentru cuvintele care se rostesc din ochi, pentru defectele pe care am invatat sa le inteleg, pentru eforturile continue e a ma face inteleasa, pentru ca astfel am ajuns sa ma inteleg.

Sunt norocoasa pentru ca sunt o razvratita, pentru ca am curajul si nebunia de a face ce-mi terec prin cap, pentru ca resping tot ce inseamna regret, pentru ca ma uit inainte.




*sunt norocoasa ca azi nu prea am de munca si am timp sa scriu :)))

sR

Niciun comentariu: