marți, 8 septembrie 2009

Noi mai iubim?

...nu, nu sunt trista iar. Stau cu problema fata in fata si incerc sa gasesc un raspuns, iar optimisul meu caracteristic imi da ghes sa sper. Am incercat sa scriu multe, in multe feluri...nu-mi iese.

Una din concluziile la care am ajuns? Sunt o inadaptata. Serios, capacitatea mea de a ma acomoda si face fata oricarei situatii sunt anulate de prostul, idiotul obicei de a intoarce totul pe toate partile. As vrea, macar o data in viata asta, sa iau un lucru ca atare, sa nu ma intereseze cauze si efecte...sa las totul sa curga, fara sa mai filtrez orice informatie, fara sa-mi mai ingreunez gandurile. Orice privire, orice gest, orice cuvant aruncat intr-o doara sunt ca un puzzle si ocupatia mea zilnica e ca din miile, sutele de mii de piese sa-mi construiesc lumea din jur...pe mine nu stiu daca am sa reusesc vreodata sa ma construiesc.

O alta concluzie e ca niciodata, da niciodata nu am sa reusesc sa renunt la ceva ce iubesc. Imi place sa iubesc. Doamne si sunt ATAT de naiva! Ba nu...nu naiva...infantila cred ca e mai bine. Cat poate sa iubeasca un om oare? Cineva imi repeta ca suma viciilor e constanta...oare asa o fi si cu suma iubirilor? Nu...ca nu poti sa numeri asa iubirea...e mai mult ca un mar din care fiecare musca cat vrea (da!cat vrea!), numai ca unii sunt mai sclifositi, altii mai pofticiosi. Oare lumea in ziua de azi e la dieta?

Am stat eu si m-am gandit bine, la materia asta,iubirea, stau bine! Mi-e mila doar de restantierii din jurul meu.



Mai iubim? Nu stiu, am sa ma mai gandesc...

a...si asta:


emeric imre - nebun de alb
Asculta mai multe audio Muzica

... e pentru spiritul acestei cruciade si nu pentru cineva in special (sa nu se inteleaga gresit, iar)! :))

sR

2 comentarii:

monique spunea...

pam pam
uite-asa mi-ai dat una peste cap.
nu stiu, mai iubim?

serendipity spunea...

eu acum vad ca am folosit cuvantul "cruciada"...trebuie sa o las mai incet cu filmele si cititul...


si-o sa-ti mai dau cate una de cate ori ai nevoie!